Choinkowa kosmetyczka

Świerki, jodły, sosny, gałązki, iglaki, drzewka - choinki, choinki wszędzie!
Motyw drzewek iglastych należy do moim ulubionych nie tylko w czasie świąt Bożego Narodzenia. Właściwie wszystko, co jest związane z florą lasu sprawia, że szybciej bije mi serce, a ręce same rwą się do rysowania i kombinowania, jak można te leśne wrażenia wzrokowe przetworzyć w miły dla oka design.

Tym razem uszyłam choinkową kosmetyczkę. Tak samo jak w przypadku pokrowców na matę (pokrowiec w miedziane listki oraz pokrowiec w czarne drzewka), choinkowy motyw jest przeze mnie ręcznie namalowany specjalnymi farbami do tkanin.

Kosmetyczka jest dość duża (przynajmniej jak dla mnie:)), ma wymiary 30x16 cm, a dno ma szerokość 6 cm. Dlatego będę ją  zabierała głównie na wyjazdy, ponieważ na co dzień większość kosmetyków trzymam w szafkach w łazience. W sumie od początku chciałam uszyć coś, co będzie ładne oraz praktyczne i przyda się właśnie w podróży - wewnętrzna warstwa kosmetyczki wykonana jest z grubej folii, dzięki czemu nawet jeżeli coś się w niej rozleje, to nie zabrudzi całego plecaka.

Teraz czas na uszycie jakiejś mniejszej wersji, w której będę mogła trzymać kosmetyki do makijażu, ponieważ aktualnie są one... wszędzie. I o ile niekoniecznie znowu wykorzystam w tym celu motyw iglaków, to na pewno będzie leśno-roślinnie:)

 





Komentarze

  1. Przecudowne rzeczy tworzysz! To zdecydowanie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LEŚNE DIY: Ozdoba na ścianę z pomalowanych gałązek

Co 2 dni mam nową pasję i nowy genialny pomysł. Jak żyć, pani premier?