Pokrowiec na matę w czarne drzewka

Ostatnio pokazywałam pokrowiec na matę, który sobie uszyłam. Tak bardzo spodobał się on mojej mamie, że jej też musiałam zrobić. Co więcej, mam również pomysły na kolejne!
Śmiejemy się, że mama teraz będzie co tydzień z innym pokrowcem przyjeżdżać na zajęcia :)



 

Zdjęcia były robione jakiś tydzień temu, a mi aż nie chce się wierzyć, że wtedy takie słońce świeciło...

Drzewka na tle drzewek. Każdy kto mnie zna, wie, że mam lekką obsesję na punkcie drzew:)




Komentarze

  1. Ale mi się podoba! Super materiał! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się niezmiernie :) Samo malowanie tego materiału to czysta przyjemność :D

      Usuń
    2. Oczywiście że można :) Zapraszam do kontaktu na:
      szopaszop.info@gmail.com
      Pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Co 2 dni mam nową pasję i nowy genialny pomysł. Jak żyć, pani premier?

LEŚNE DIY: Ozdoba na ścianę z pomalowanych gałązek