Turkusowa młodsza siostra

Jakiś czas temu uszyłam sobie dużą kosmetyczkę w zielone choinki, którą już wcześniej pokazywałam na blogu. Jest naprawdę świetna, ma wnętrze z ciemnej ceraty, dzięki czemu niestraszne mi są szampony wylewające się z butelek oraz rozsypujące się pudry... Jednak jej rozmiar powoduje, że nie jest to produkt idealny np. do torebki, zajmuje zdecydowanie za dużo miejsca. Postanowiłam, że jasna kosmetyczka będzie służyła mi na wszelkiego rodzaju wyjazdach, natomiast na co dzień przyda się coś mniejszego, ale równie ładnego...

I tak właśnie powstała młodsza siostra choinkowej kosmetyczki!


Jest bardzo pojemna, bez problemu mieszczę w niej wszystkie kosmetyki makijażowe plus parę innych, nadprogramowych rzeczy. Poza tym bardzo lubię wszelkie odcienie niebieskiego, a tutaj wyszedł mi taki przybrudzony turkus. Sam motyw geometrycznych, witrażowych tulipanów również uważam za całkiem zacny.





 


A tutaj obydwie kosmetyczki razem:


A Wam która bardziej się podoba?




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Co 2 dni mam nową pasję i nowy genialny pomysł. Jak żyć, pani premier?

LEŚNE DIY: Ozdoba na ścianę z pomalowanych gałązek